مظهر ایستادگی

امام خمینی (ره) مظهر ایستادگی و نماد مقاومت

مظهر ایستادگی

امام خمینی (ره) مظهر ایستادگی و نماد مقاومت

ششمین جشنواره سراسری روح خدا در یزد

به گزارش «فارسی مچ»، مقاله ‌نویسی، شعر، وبلاگ ‌نویسی، مسابقه کتابخوانی و خوشنویسی، از بخش‌های این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار فارسی مچ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : درمراسمی با حضور نماینده ولی فقیه دراستان ، از پوستر جشنواره کشوری روح خدا رونمایی شد.
جوادیان زاده افزود: مقاله ‌نویسی، شعر، وبلاگ ‌نویسی، مسابقه کتابخوانی وصیت‌ نامه امام خمینی (ره) و خوشنویسی، از بخش‌های این جشنواره است.
وی ادامه داد: این جشنواره همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند و تا دهه فجر سال جاری ادامه دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره به ابتکار دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برای ششمین سال متوالی برگزار می شود وهدف از برگزاری آن ، معرفی ابعاد شخصیتی امام (ره) به جامعه و ارائه دستاوردهای فرهنگی هنری کشور است.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.roohkhoda.ir مراجعه کنند.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان نیز در این نشست غرض از برگزاری جشنواره روح خدا را معرفی شخصیت امام (ره) به تمام نسل ها و عصرها دانست.
حجت الاسلام گرجی افزود: قصد داریم سطح این جشنواره را از کشوری به بین المللی ارتقا دهیم، چرا که امام خمینی  (ره) یک شخصیت کاریزماتیک و بین المللی است.
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم هدف امام خمینی (ره) از انقلاب را قرار دادن انسان ها در راه کمال انسانی و قرب الهی دانست و گفت: مسیری که امام ترسیم کرده است مسیر اسما الله و دعای جوشن کبیر است که می توان به خوبی آن را در جشنواره دنبال کرد و اگر شما بتوانید در این جشنواره از دعای جوشن کبیر استفاده کنید و اسامی صفات باری تعالی را به صورت جشنواره مجسم کنید به خوبی می توانید در این راه موفق شوید.
امام جمعه یزد افزود: کار خوبی است که به زبان هنر و تصویر شخصیت امام را معرفی کنید و بعد از عمل نیز باید بازخورد آن را بررسی کنید و آن را تقویت کنید.
آیت الله ناصری ادامه داد: من تقاضا می کنم که در کارهای خود، کتاب فرمایشات امام خمینی(ره) را جلو خود بگذارید و حرف های ایشان را بخوانید و در کارها تصمیم بگیرید .
مراسم افتتاحیه  ششمین جشنواره کشوری روح خدا، با حضور شهردار یزد، رئیس شورای شهر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی در محل دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.